nonneees

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 23 januari 2011 14:14

Då har man varit ner en sväng till tvättstugan .. Synd bara att den ligger 3 hus bort, så jävla onödigt ! :O Men, men..


Nu sitter jag här och har gjort varma mackor med curry krydda på (: Jättegött (:

    


Jättegott blev det (: Funderar på att göra fler (;

Men måste snart ner till tvättis igen (: Här gåre undan (:


Hade även osten i frysen, eftersom jag inte äter ost så mkt ..

Så det va lite svårt att skära :P Men endå ...


Sen ska jag kanske iväg en sväng på konsum och köpa lite varor inför den nya kosten jag ska börja med imorrn .. Så vi får hoppas att det funkar (:


Sen ska jag köra stenhårt på gymmet också (: Styrke 3 dagar i veckan och "löpning" 7 dagar ;) Wish me luck !  

Av Ellinore Schelin - 23 januari 2011 13:18

Glömte helt att berätta igår att jag gjort ny design, även om det kanske syns :P

Jag är helt klart asnöjd med designen, vartfall för stunden (:


Snart dax att dra ner till tvättstugan ): Kanske inte det roligaste, men det måste göras ....


Sen ska jag nörda lite wow igen ..

Lalallalal (: Får massa hjälp av mina vänner som spelar (:


Nu ska jag packa iordning all tvätt och bege mig, skriver mer sen !


                                                  
                                   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards