nonneees

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 9 januari 2011 19:51

Snart dax att sova, börjar klockan 10 imorrn i Lessebo..

Men endå, man är ju van att vara vaken till 6-7 på morronen och sen sova till 12 .. Så .. Ja ..


Imorrn ska jag boka båtresa också, så det blir gjort..

Kommer bli överdrivet roligt ;D


Mahahaha, orkar inte skriva mer .. Ska försöka göra en fet design till bloggen imorrn också, sen är det välle dax att börja med matten också ..


  

Av Ellinore Schelin - 9 januari 2011 14:10

Känner mig äcklad och kränkt.

Jag har precis vaknat, och mår såhär.. Det känns inte som någon häjdare..

Undrar vafan man egentligen kan drömma.. Jag mådde ju bra när jag la mig och sov lixom..


Så jag menar, jag måste ju ha drömt någonting, som känndes som det var på riktigt ..


Känner att jag behöver lyssna på världens bästa låt ...

Av Ellinore Schelin - 9 januari 2011 01:35

Snart bäddar jag ner mig i sängen och kollar på "skvaller" ;D


  

Av Ellinore Schelin - 9 januari 2011 00:58

Insåg, när jag skulle sticka en kanyl i kinden, att jag inte klarade av det. Jag har helt enkelt blivit nålrädd ? HUR FAN KAN DET KOMMA SIG ?!  Höll förfan på att dö när jag kände kanylen nudda kinden.. SÅ jag la undan kanylen, men gav mig FAN på att jag skulle ha i piercingen igen. Så jag tog staven, satte den mot det gammla hålet och pressade, det gick ju fint :) Gjorde lite ont genom det sista bara :P Sen började jag pilla med septum, fick efter många om och men igenom ett litet fult smycke där, så nu måste jag in till stan och shoppa lite nya när jag får pengar :)


Ska söka upp några smycken som är ute på äventyr också :)


Idag har jag inte gjort så värst mkt, mest spelat halo :D  Sen lite guitarhero också :P


Pallar inte skriva mer, godnatt !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards