nonneees

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 3 januari 2011 01:15

Vaknade med vääärdens halsont ! Kunde inte äta eller nånting :(

Kollade mig i spegeln och insåg att halsen va såå svullen att jag hade fått världens dubbelhaka :/


Mamma gick och handlade halsisar till mig :D


Sen tjatade Mli på att jag skulle hänga med henne till ica, så jag klädde på mig ALLT jag äger typ, och gick ut o mötte henne :)

Sen in en sväng på spicy och köpte pizza .. O jag kunna inte smaaaka :( Sen gick jag hem igen .. :)


La mig dirr i soffan, morsan fixa lite käk .. :) Och så kollade vi på svarta hingsten 1 & 2 och sen nån film som hette "Flicka", helt okej bra filmer :)


Nu ska jag ligga här och mysa till csi och försöka sova :D

För imorrn väntas myskväll med Mli, sjunga lite lips kanske .. O sen får vi se vart vindarna för oss :D hehehhehe


Måste börja packa snart också, eftersom jag måste åka hem till Kosta till helgen ........ :(


  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards