nonneees

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 16 januari 2011 19:25

Fortfarande inte kännt ett dugg av röksug. Är ganska stolt över det, även om det bara är andra dagen. Faktiskt ett tag sen jag käka nå gotta nu också, men har inte ens varit sugen på nått sånt :)


Imorrn blir det svenska och samhällskunskap i Lessebo, har dessutom prov i samhälle -.- Skitdrygt, men bäst att få det överstökat....


Idag har jag mest bara legat och kollat på film.. Va med Katerina och Leif en sväng bort på fågelhuset och konsum också .. Imorrn ska jag kanske försöka boka tvätttid, eftersom jag är så lat och inte orkar gå ner dit nu ..


Ska köpa gymkort imorrn också :) Nu jävlar ska kilona bort serru, minst 20 kilo iaf ...


Beställde julklappen till Katerina igår också :) Köpte 2 par fina saker till mig själv också :)


  


Det är ena grejjen..

Kan inte lägga upp det andra ifall katerina skulle smygtitta på bloggen, eftersom jag har berättat att jag köpt samma grej till mig, men inte vad det är för nått.. Så bilder på det kommer lite senare :) När hon fått sin :) HEHE


Nu ska jag.. FÖRSÖKA ringa till Elin igen, eftersom jag BEHÖVER prata med henne ! Och sen ska jag välle hoppa in i duschen en sväng. Efter det så blire nog en film och sen sova :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards