nonneees

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 19 januari 2011 23:11

Självklart så fastnade jag för wow, så jag satt uppe och spelade.. Eller ja, försökte iallafall... När jag skulle lägga mig så bestämde jag mig för att jag skulle se på the glow, men det slutade med att jag bara kollade på dom 2 första reklamerna på filmen innan jag stängde av .. Slog på taxi 4 istället :)

 

Men såg bara typ halva den filmen innan jag minns hur dålig den va, så jag stängde av den med, efter många vridningar och vändningar, så somnade jag..

 

Vaknade inte av larmet, så jag försov mig ! BRA JOBBAT ! Andra veckan i skolan lixom ... Bra där -.- Katerina hade ringt mig vid 08.10 ungefär, då hade jag svarat och sagt "jag är upptagen, ringer dig sen" vilket jag inte har något minne alls av ..

 

Vaknade runt 08.15 och insåg att jag var försenad !

 

Slängde mig ur sängen och drog på mig kläderna och nästan halvsprang till skolan .. Ingen frukost hann jag med, så jag höll ju på att avlida innan lunch ! Blåste vinglas med draget ben på förmiddagen, börjar lära mig det där med att göra fötter nu ! :) Efter lunch blev det gympalektion ist för sliperi eftersom (tomo) skulle komma och visa oss lite hur man gör konstglas osv :)

 

Efter skolan så gick vi hem till Katerina, sen drog vi på konsum.. Katerina och Leif skulle köpa tårta eftersom Jarkko fyller 20 idag :) Så jag passade på att kolla om mitt paket hade kommit, och det hade det gjort :) Så nu har jag mina fina fickor hemma :)

 

  

 

Väntar dock fortfarande på det andra paketet, som jag inte kan avslöja ännu, vad som finns inuti ! ;D Så jag hoppas det kommer imorrn ! :)

 

Sen drog vi iallafall hem till mig :) Bjöd Katerina och Leif på te och negerbollar :) Leif försökte bjuda mig på en cigg, men jag tog inte emot den :P Jag tog dock ett bloss på skolan innan, men jag var på så fruktansvärt dåligt humör ! Men jag tyckte inte att det smakade bra ! Men jag blev på lite bättre humör iallafall..

 

Sen när dom åkte hem så har jag välle mest spelat wow och pratat med folk, kollat upp lite grejjer med båtresan och så, drar nog till mjölby på fredag ! Till Marre, eftersom det inte finns någon anslutning här nerifrån till båten ..

 

Så är jag hos Marre tills på tisdag, sen tar jag anslutningsbussen från mjölby upp till sthlm, möter upp Emelie, Tina och Julia vid hamnen :) Så kommer nog att inte vara så aktiv här i helgen.. Men jag lovar att jag ska skriva om alla bravader när jag kommer tillbaka .. :) OM jag inte tar med mig datorn till Mjölby då ..

 

Ska ringa och boka biljetterna till båten imorrn.. :) Sen ska jag nog på gymmet :P

 

Nu ska jag försöka sova och se till att vakna i tid till skolan imorrn :P heheh

 

  

 

CHAAAO !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards