nonneees

Alla inlägg under december 2010

Av Ellinore Schelin - 22 december 2010 15:05

Tallink silja Galaxy.


På vägen till Stockholm trodde jag verkligen att jag skulle bli sjuk.. :/

Mådde illa, kände mig uppblåst osv. När vi stannade i Nyköping, så trodde jag att det va dags, så jag tog en cigg för jag tänkte att det skulle hjälpa. Men det blev bättre :) När vi va framme i Sthlm så mådde jag sjukt bra igen :)


Emelie's buss va sen, men träffade Lovisa i hamnen :D Så hade ju sällskap av henne ett tag :)


Chekade in oss, letade upp hytten, fixade iordning oss och gick och letade upp taxfreen :D Köpte en platta öl, några cider och en bacardi moskitoo ! :D


Tillbaka till hytten och drack nåra cider, sen ut och leta reda på barerna :D Tog o köpte ett par drinkar, träffade många roliga människor :D



<3

Av Ellinore Schelin - 13 december 2010 19:47

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I’mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.


Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.


Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Av Ellinore Schelin - 13 december 2010 14:08

Blivit helt förälskad i "gubben i lådan" - Låten alltså :P

Sitter och lyssnar på den om och om och om igen xD


Ska till Ida senare och kanske städa lite, imorrn kommer papi ! :D

På onsdag åker jag till fjollträsk och möter upp Emelie i hamnen :D:D:D:D


YEEEEY


Så kliver vi på båteeeeen :D:D:D:D

Så ska vi röjja feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeett ! ! ! ! !  ! !  !


På torsdag blir det pundsvall över jul och nyår :D

Sen får vi se .. Om jag inte känner för att stanna där .. :/

Av Ellinore Schelin - 13 december 2010 13:28


Av Ellinore Schelin - 12 december 2010 21:12

Den bästa känslan kommer när man ser köttet sära på sig, när man ser blodet sippra ut, när man ser det rinna.. Blod, jag älskar det. Många tycker att det är äckligt, men jag älskar blod...


Blod är konst.

Av Ellinore Schelin - 12 december 2010 17:48


Uttråkad, så snodde lite frågor av Mathias..   www.mattejaaz.blogg.se


Röker du? - Försöker sluta.
Snusar du? - Ska sluta.
Dricker du? - När jag känner för det !
Skolkar du? - Inte lika ofta som förra året..
Gör du din egen frukost? - Oftast
Har du slagit ner någon? - Ja.
Har du pussat någon av samma kön? - Ja..
Har du varit på strippklubb? - Inte ännu ..
Vad pluggar/jobbar du med? - Pluggar till glasblåsare.
När grät du senast? - Minns inte.
Vem kan du prata om allt med? - Emelie
Hur ofta tränar du? - Räknas gympan? Ska köpa gymkort i Januari.
Vem pussade du senast? -  Så längesen, minns inte..
Vem kramade du senast? - Irish.
Vad är din högsta önskan just nu? - Att komma hem till Sundsvall, till syrran och Emelie m.f
Vad vill du bli när du blir stor? - Glasblåsare.
Vad heter din hårspray som du använder? - Har inge hår, så ingen.
Vem gillar du? - Det beros på hur man ser det ?

Använder du string? - Hellst inte.
Har du en bärbar data? - Ja.

Är du blyg? - Beror på vad det handlar om.
Vad gör du just nu? - Sitter och väntar på att Ida ska ringa, så jag kan gå dit ...

Av Ellinore Schelin - 12 december 2010 14:14

När jag flyttade, slutade dom flesta att höra av sig..

Men jag tänkte, kanske dom inte har pengar på mobilen ? Kanske dom är upptagna, kanske ringer dom upp sen ?


Det tog ca 1,5 år, bara för ett tag sen insåg jag...

Att det fanns ingen, som ville vara min vän.. Ingen som kunde höra av sig, jag bor ju trots allt för långt bort för att kunna hitta på något..?


Känns ganska värdelöst att komma på att man verkligen betyder så lite för dom som man verkligen har umgåtts med .. Jag har gett upp det där med att höra av mig, jag orkar inte bry mig om folk som totalt skiter i en ... Jag som bara ville veta om ni har det bra, kankse om man skulle hitta på något när jag är hemma, jag åker ju och hälsar på ibland ...


Men nej, ni totalt skiter i att svara när jag ringer, eller skickar sms..


Det finns vissa, som vet vilka dom är, som faktiskt ringer ibland, eller skickar ett sms.. Men det är inte många av dom som jag trodde var mina sk vänner..


Men ni ska veta, att jag fortfarande bryr mig om er, att jag fortfarande vill veta hur ni har det ..


Jag älskar er !


Av Ellinore Schelin - 7 december 2010 22:46

har nu, ett bra tag, funderat på vad jag ska skriva i bloggen ,,

Har väldigt mycket att skriva, men vill inte att alla ska se .. Så jag funderar på att skaffa mig en "dagbok" istället..


men nu ska jag sova ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards