nonneees

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ellinore Schelin - 25 augusti 2010 17:08

Dagen började bra, ingen lektion förrns vid 10 tiden..

Startade dagen med en varm skön dusch och 2 ostmackor med ett glas oboý.

Kollade på en del av 4 avsnittet av weeds :) säsong 2 !


Började gå till skolan strax innan 10, in på outlet o köpte cigg.

Träffade Samantha där också :) Gick tillsammans med henne till skolan.

o så köpte vi varm choklad där (2kr koppen) Lätt värt i det kalla blöta höstvädret!

Hade fått info om att vi skulle till badet med gympan, sista timmen.. Få gratis mat o sen bada med kläderna på.. (Tradition på skolan, klädbad)


Men så blev det inte..

Började iaf skoldagen med "Arbetsmiljö & säkerhet"...

Sen blev det lunch, men vi orkade inte gå hem och hämta Ronny idag..

Så direkt till matsalen där vi fick ris och biffstroganoff :) MUMS


Tillbaka på skolan, så var det dags för hytta :)

Vilket är det roligaste momentet på skolan ... Att blåsa glas :)

Gick faktiskt ganska bra med tanke på att det va andra dagen i hyttan efter sommarlovet :)


Sen blev det hemgång och sen nästan direkt utgång, konsum.. Ronny följde också med :) Köpte kyckling och ris :) Eftersom vi ska äta tikka masala och ris senare :) Sen måste vi fixa klart lägenheten innan helgen också, då det är inflyttningsfest här på lördag ..


Det enda minuset jag kan ge är - "Liiza" som INTE KAN blåsa glas !!!


Ne, nu ska jag ropa in Katerina så vi kan se lite mer weeds :)


   


Bjuder på lite oldpics idag som Sado har redigerat :)


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

Av Ellinore Schelin - 23 augusti 2010 21:03

Shulululu !

Då var det dags igen då :)

I fredas flyttade jag hem till kosta igen :D, känns AWSOME!

Bor med Ida & Katerina :) Sen har vi ju även, Irish, Rita och Ronny med :)

Morsan, Syrran och Moster åkte hem redan på lördag kväll, fast dom egentligen skulle stanna till söndag.. Men det gör ingenting :)


Jobbigaste var att Julie inte hade lämnat nyckeln ute så att vi kunde komma in i lägenheten på fredag natt, så vi fick sova i bilen.. Syrran väckte mig runt 05.30 på lördagmorron ! ARRRRGH ;@ Och inte på ett trevligt sätt heller, tror jag hade hjärtat i halsgropen hela dagen !!!


Men vi hittade ingen nyckel på morgonen heller, vi hade letat i mörkret på natten.. Men vi tänkte att vi kollar då det ljusnar ist .. Men inte fanns det någon nyckel inte ..


Åkte bort till "studenthemmet" och laddade telefoner och använde toan .. Sen såg jag att jag hade fått sms av ida att det va en som hade kommit o gömt nyckeln :) LYCKANS !!! Åkte i illfart till nya lägenheten och slet fram den !

Väl inne började vi ta ut saker ur mitt nya rum och packade in mina saker :)


Sen kom Katerina, Ida, Amalie & Martin.. En stund senare fick vi lunch ;)

Efter det fick vi middag :) Köttfärsspätt och lax med pommes och beasås :) MUMS!!!!



Idag började iaf skolan, ca 10 :) Klev upp vid halv 8 o käkade frukost och dushade... Sen bar det av till skolan.. Vi fick gratis kaffe :) Sen gick vi igenom nya scheman osv, sen gick vi hem..


Det va första gången Katerinas hund Ronny va ensam hemma ... Så han hade både kissat och bajsat inne :( Men han är bara valpen än, så vi hoppas det går över snart :)


Just nu sitter jag och väntar på Katerina som har varit borta i tid och evighet... JAG SKA SE WEEDS innan jag lägger mig, thats it! Och jag kan inte kolla utan henne, för då måste jag se om det sen igen!


Och så SPÖREGNAR det ute !


 

Nysate piercingen; Meduzan.

Naild by ; SADO


Är jävligt nöjd :)


 


Have a najs life, fucktards !

Kommentera gärna, i löööve it!

HAHAHA

KÄRLEK till ALLA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards