nonneees

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Ja, men det är ju tur man har koll !

Av Ellinore Schelin - 24 januari 2011 01:57

Kokade två körvar, ist för att göra mackor ..


Sen gick jag till Katerina & Leif, min cykel va hos dom ..

Så stack in o kikade hur det blev med deras nya soffa o satt där o surra ett tag (: Det va trevlans (: Sen cyklade jag till konsum, handlade lite morötter o äpplen osv.. Sen stannade jag till på outlet påvägen hem och köpte 2 st filmer (:


Sen när jag väl kom hem, så precis när jag la cykeln i snön så gick ena handtaget av :P Då jag hade ju iaf lite tur att det inte hände tidigare .. (: Packade in varerna och sen dirr ner till tvättstugan och vek tvätt.. Men jag hann inte vika så mkt innan jag inte orkade mer, så jag knölade ner allt och gick upp ..


Sen har jag välle mest suttit här och ätit morötter och spelat wow (: Skapade en Orc och började lvla den (: Kuult (:


Kom även på nyss, efter jag stänkt av spelet, att klockan faktiskt va två, så jag har kunnat spela några timmar till .. Eftersom jag "glömt bort tiden" så kan jag inte lägga mig o sova nu, för då kommer jag aldrig att komma upp till skolan imorrn .. Men jag lär ju gå o lägga mig sen iaf, för jag kommer att bli trött ! ):


Ska snacka med rektorn imorrn och se om vi får läsa svenska och samhälle på distans, eftersom vi inte får något gjort på skolan, eftersom att lärarna sitter och pratar om sina "livs historier" med eleverna ..  SKITJOBBIGT !


Nä, kanske ska försöka se den där filmen, jag försökt se medans jag spelat .. Vilket inte har varit någon höjdare ! Missat heeela filmen xD


NATT I NATT NATT !




Två härliga klarry filmer får ni av mig, denna underbara natt (:


                                                  
                               

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards