nonneees

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 2 januari 2011 21:06

Ellinor Larsson
Jag saknar dig otroligt mycket gumman .
jag saknar alla våra stunder tillsammans , vi har glidit isär så mycket och det e fucked up !
Men iaf så e du en otroligt underbar vän . en vän som alla behöver . en vän som alla letar men inte hittar pga att det finns bara en som e som du och det e du
jag har fått tillbringa 3 hela underbara år tillsammans med dig älskling.
utan dig vid min sida vet jag inte om jag skulle stå här jag står idag .
gumman du e helt obeskrivlig du e min bästavän min syster mitt allt
du e mitt ljus när mörkret kommer ,
jag skulle aldrig kunna tänka mig hur ett liv utan dig skulle vara . du e min ena halva
att mista dig vore som att mista mitt liv!
ella du backar mig upp till 110% . när jag behöver hjälp så finns du alltid där . när jag mår sjukt dåligt och e nere på botten så kommer du och lyfter upp mig .
du har mitt hjärta i din hand!
du bangar aldrig när det gäller. därför känner jag mig trygg att veta att du står bredvid mig vart än jag går
jag älskar dig .
  
Fick värsta söta texten av världens bästa Sofia innan :D <3

Av Ellinore Schelin - 2 januari 2011 03:26

Kan inte sova, vet inte varför .. :/ Palla att jag vänt på dygnet, igen .. Jag som hade sååå homla bra dygnsrytm innan vi fick jullov .. Somnade alltid vid 21-22 tiden .. Asskönt ju ..


Snart är det dax att dra ner till Kosta igen :/ Känner mig inte sugen alls :/ Men man måste göra det man måste .. Ska fan gå klart skolan denna gången ...


Nu ska jag fortsätta se denna sjuka filmen, har ändå inget bättre för mig ...


Av Ellinore Schelin - 2 januari 2011 00:49

Jag kan inte förstå varför jag känner såhär, det är helt jävla galet ! Du är bara en jävla idiot, precis som du alltid har varit !  Blir sååå arg på mig sjääälv :(



Palla :/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards