nonneees

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 15 januari 2011 20:19

Funderar starkt på att göra något drastiskt, så att folk tar åt sig av det man berättar för dem. Jag orkar verkligen inte mer. Detta är mitt 5 år i gymasiet, jag är trött på skolan, jag ORKAR inte plugga mer.


Jag vill flytta hem, HEM till Pundsvall.. HEM till mina bästa.


Jag orkar inte bry mig om ni ser ner på mig för det jag vill. För det lär ni göra..

Av Ellinore Schelin - 15 januari 2011 17:50

Dagen i sig har välle varit helt okej :) Inte kännt ett sting av röksug ennu :)

Käkade nudlar till frukost.. Blev potatismos och tonfisk till middag.


Käkat den sista medicinen nu också, så nu är man helt fri från scharlakansfeber :)


Räknade även nyss ut att det är nästan 3 månader tills jag ska upp till sundsvall igen :/ Jag saknar mina bäästa <3


På måndag ska Anki ringa och boka båtresan till mig, Emelie, Tina och Julia också :)


Var på outlet och köpte snus, tuggummin och 2 nya filmer förut idag, det blev snuten i varuhuset och franklyn. Snuten i varuhuset var heelt okej kul :) ska se franklyn nu :)

Av Ellinore Schelin - 15 januari 2011 12:26

Bestämde mig igår för att sluta röka, så detta är dag 1. Kommer dock säkert att feströka, men det tycker jag är helt okej.


Sen så småningom ska jag sluta med snusen också, men vi tar en sak i taget.


Skulle vilja ta mig in till Lessebo innan tre, så jag kan köpa öl ! Men de skiter sig säkert det med, eftersom att jag veeerkligen vill ha bärs ikväll !


Så jag får ju gå säkert gå och handla på konsum sen då istället !


Måste boka tvätttid också, gaaaaah.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards