nonneees

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 1 januari 2011 21:33

Känns helt okej faktiskt. Hade en trevlig nyårs afton med folk jag till mestadels inte kände, men det fanns ju några stackars själar där som fick orka med mig..


Har ingen aning om varför jag försvann på kvällen, men jag tror att jag glömde att säga hejdå. Vaknade i en äcklig jävla lägenhet och kände mig genast förgiftad.. Jag skulle egentligen ha stannat och ångrade att jag hade gått därifrån när jag vaknade upp i nåns äckliga lägenhet ...


Ringde morsan, hon fick hämta mig, hon och syrran...


Sen när vi kom hem drog jag och Rebecka igång xboxet och sjöng lite liiips .. Sen bjö mor på gomiddah :D Sen råkade jag somna en skvätt !


Nu ska jag se på dödligt vapen med mamma och sen sova, om ingen har något bättre förslag ?


Och sen imorrn kanske det blir att åka till matfors och bygga iglo, helt normalt ... ^o)


Men anyways :D


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards