nonneees

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 14 januari 2011 23:09

Funderar på vart vägen är påväg. Och vart folk har gjort av sin värdighet. Tycker det är sorglig när man kollar på tex facebook.. 13åringar som skulle göra vad som hellst för ett ligg, folk skriver om att dom knarkar, folk som ska mörda folk för att dom inte får som dom vill, herregud, jag blir nästan gråtfärdig !


Människor är såå jävla traaaagiska i dagens läge ! GAAASH

Av Ellinore Schelin - 14 januari 2011 15:54

Glömde en grej !


TACK EMELIE FÖR DESIGNEN <3


www.pumah.bloggplatsen.se

Läs och kommentera hennes blogg vettja ! :D

Av Ellinore Schelin - 14 januari 2011 15:37

Man skule kunna säga att denna dagen va helt okej, vartfall hittils. Presenterade "Ego" arbetet idag.. Fick fixa klart allting efter lunchen, kom på vad jag skulle skriva om varför jag valde att göra ett shotglas med optik. Sen när jag skulle "spränga" glaset så gick det sönder, men det funkade endå..


  


Så blev iallafall det :) Man kan se att det har gått sönder..

Men texten blev något i stil med " det påminner mig om allt galet som hänt i mitt liv innan jag började på skolan, och att det trasiga påminner om mig som människa eftersom jag känner att jag är en trasig person. "


Nu snart är det dags att skissa inför friproduktion, men jag har ingen aning om vad jag ska göra ennu.. Men jag ska börja fundera nu .. :)


Har fixat design till några av beställningarna jag har fått också :) Så ska välle sätta igång med det så småningom också :)


I helgen ska jag nog mest bara sova :P



Hörde denna underbara låten förut på skolan, och jag började tänka på dig..

Jag gjorde allt för dig, och fick bara skit tillbaka .. Men jag älskar dig endå :(

Känns jobbigt, varje gång jag ser ditt namn, så blickar jag tillbaka på oss..... Jag vill inte ha det såhär ! Men glöm aldrig, att jag älskar dig, vad du än gör, vart du än är ..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards