nonneees

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Ellinore Schelin - 22 januari 2011 20:19

Sitter här och lyssnar på 90-tals musik och är braaa sugen på öl !

Men ingen vill dricka öl med miiiig :(

Av Ellinore Schelin - 22 januari 2011 18:12

Vaknade halv 9 imorse -.- Känns ju bra ...

Satte mig vid datorn och gjorde lite saker..


Kollade om jag hade råd med en dosa snus, då jag såg att jag hade fått in lite pengar :) Det va ju bra :) Så runt halv 11 tiden drog jag på mig kängorna och gick bort till outlet. Påväg hem fick jag ta av mig skorna och gå i bara strumpor hem..

Så jag tror kanske att jag kommer att bli lite förkyld.. :( Men jag klarade inte av att gå i dom hela vägen hem, eftersom jag har skavsår från igår.. Och det är ju inte sköönt !


Köpte lite grejjer på outlet förutom snnus. Köpte minkolja och vita skosnören..

och så köpte jag ...

  

3 st fina kaffe/the burkar.

  

En lite kul mugg (enligt mig)

  

En lite kulig mugg till :)

  

Och 2 nya filmer :)

  

Och se så fiina kängorna blev med vita skosnören :)


Känner att jag inte varit så aktiv idag, men jag har förökt ringa tjejen som blev huggen i nacken igår, men hon har haft telefonen avstängd. Men jag har fått tag på henne nu och fått veta att allt är okej osv. Så då lugnade sig oron.


Fick veta det efter jag kom hem från outlet, då en annan tjej skrev på msn och berättade det. Vem som blev skuren och vem det va som skar. Hon som skar sitter häktad nu (om dom inte släppt henne under dagen). Och jag hoppas att hon åker dit på det som FAN nu ! Fan hade hon träffat på "rätt ställe" hade hon kunnat bli förlamad, elr tillochmed dött !


Blir så förbannad på människor som måste hålla på sådär !


Vart faan är världen påväg lixom ? Senaste ggrna jag hört om några fester elr liknande i njurunda, så har det vare slagsmål, knivdrama elr annan liknande skit. Och jag är faktiskt lite glad över att jag inte bor kvar ! Även fast jag saknar mina vänner, så känns det inte som att jag vill flytta tillbaka ..


Men iallafall.

Återställde min telefon idag också, så jag hoppas att den funkar bättre nu ..


Har precis käkat middag nu, potatismos och tonfisk blev det ! :) Så fort jag får in resten av pengarna ska jag ändra "kosthållning" så att säga :) Ska bli mktmktmkt nyttigare, bara äta typ, kött, fisk, morötter osv. Så ska jag köra stenhård träning också, blir dock inte styrketräning varje dag, eftersom kroppen måste vila ibland .. Men blir nog gåbandet minst en timme varje dag :) Sen ska jag skriva upp mig på lite olika "aktiviteter" dom har på gymmet också.. Typ Yoga och box n' kick & sånna saker :)


Försöker få hem lite trace musik och sånt från youtube också, eftersom all musik försvann från telefonen och jag har typ 10 låtar på datorn.. Och jag har inge sladdar till min älskade hårddisk :( Måste dra in till stan och köpa det när jag får pengar !



Har pyntat datorn lite också :)

  


Åååh, så fiiiin den blev (: <3

Älskar spacetribe :D:D:D


Provade mina space tribe byxor idag med, men jag har blitt för tjock för dom.. MEN jag SKA kunna ha dom igen :) För dom är sååå fina <3


Håller ni inte meeeed ? :D


Nu ska jag fixa med lite annat !   

Av Ellinore Schelin - 22 januari 2011 12:21

"En 19-årig kvinna har gripits efter att ha huggit en jämnårig med en kniv i nacken. Dramat inträffade natten till lördag i samband med en fest i Kvissleby söder om Sundsvall, uppger Sundsvalls tidning."


Vart fan är världen påväg, tragiska människor det finns idag.

Tycker att folk borde inse att dom inte ska dricka sprit, när dom är störd i huvet.

Att folk orkar hålla på att slåss och skära varandra med knivar o grejjer ...


Så jävla meningslöst vissas liv borde vara ..


Av Ellinore Schelin - 22 januari 2011 10:15

Inge värdelös man känner sig nudå !?

Skulle beställa en tröja och ett par byxor från www.spactribe.com och då är det ju bra att man är totalt jävla värdelös på engelska -.-


Jag failade iallafall :( hahhaha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards