nonneees

Direktlänk till inlägg 9 september 2010

en hel vecka senare ..

Av Ellinore Schelin - 9 september 2010 21:10

Har välle egentligen inte hänt så mycket sen sist...

Fredas va vi på pizzan iaf, med Jarkko, Samantha och Jesper..

Katerina låg hemma och sov, men Ida bjöd på öl :)


Lördan va vi hem till Samatha och Jarkko, satt där o drack nå öl o litt grögg..

Spelade lite guitarhero, eller ja, Rasmus, Jarkko och Katerina iaf :P

Sen sjöng vi massa låtar på spelet "lips" eller vad det hette, hon va väldigt stolt över det spelet :P Sen drog vi till pizzan och drack öl och cider...

Köpte med mig 2 vinflaskor på hemvägen.. Drog hem till oss, men fick göra oss av med några på vägen ...


Söndagen tillbringades bakfull i soffan, men gick även en sväng till konsum!


Legat hemma o varit sjuk måndag och tisdag, men gick till skolan på onsdag för jag orkade inte vara hemma mer .. Men blåste ingenting eftersom att jag fortfarande hade ont i halsen, det börjar släppa nu .. Gick eljusspåret också ja :) För jag är awsome, Hanna tyckte dock att någon borde haft en filmkamera för att dockumentera den lataste gympalektionen genom tiderna ..


Varit i stan idag igen, gjort en sak som jag inte får berätta ännu... Men det kommer att märkas så småningom ... Handlat underkläder för MASSA pengar som vi egentligen inte har .. Men det behövdes ...


Nu ska vi käka pommes, lövbiff och bea sås :) Yummee !


Sen blir det Benjamin Buttons otroliga liv :)

Sen sova, skolan imorrn.. Sen är det heeeelg!

Ska till Samantha imorrn också, käka, dricka vin.. Helt enkelt bara mysa på med henne och Katrerina :)


   


Skitbilder idag med..

Men lillasyster är värd att vara med på bild :)

Saknar henne och alla mysiga stunder vi haft ....

Caroline Ekholm <3


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards