nonneees

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ellinore Schelin - 2 september 2010 21:07

Började med att gå till skolan, va dör strax innan 8a.

Sen fick jag gå hem efter 10rasten pga av ryggvärk! Inte roligt ...


Sen efter lunch drog vi till Lessebo för att lämna historie böckerna, eftersom att vi inte ska läsa historia ! Men nu måste vi tydligen det endå... Fattar ingenting .. :S


Passade på att käka kebab tallrik också innan bussen till växjö gick ..

sprang in på "wild tattoo" för att Ida skulle pierca tungan.. Men så va inte piercaren där .. Så vi tog en sväng på "wodooland" sen "kj store", där jag köpte en korsett och lite annat, men jag är nöjd :) Sen blev det "house of pain", men då va inte deras piercare inne heller.. Men han kom efter sådär en timmes väntan ..


Så Ida fick sitt hål i tungan iaf :)


Blablabla, Jarkko och Samantha kom och hämtade oss i Lessebo ..

Nu är vi hemma !


   


Lite oldpics idag med :)

En är redigerad av Sado och en av mig :)


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards