nonneees

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ellinore Schelin - 18 september 2010 15:31

Hejsan, nu är det lördag igen.

Trött och less, på ganska många olika saker ..

Och för den som undrar på vad, så kommer jag inte att skriva ut det i bloggen.


Sitter och kollar på "karate kid" med Katerina nu :)

Den nya versionen alltså, verkar ganska bra hittills :)

Den va faktiskt bra också :)


Trodde att Niklas fått en bebis, men så va inte fallet.

Va påväg till konsum, då jarkko kom körandes, så han fick köra oss dit ist..


Sen fick han och Rasmus mat av oss, makaroner och bacon..

Jag säger bara en sak, Ida får ALDRIG mer koka makaroner !!!

Fyfan va vidrit !!!


Sen for vi bort till Jarkko och Rasmus, Ronny fick träffa musse.

Det gick ganska bra, förutom att Ronny försökte sätta på honom.....

Han har lixom inte fattat att han ska sätta på tikar, eller så är han helt enkelt gay !


Idag tänkte vi att vi skulle gå bort igen så Musse o Ronny får leka :)

Katerina gjorde frukost till mig :D hihi


Nu ska jag spela och se film :)


 


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards