nonneees

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Ellinore Schelin - 11 september 2010 22:25

började med skolan på fredag, gick rätt bra faktiskt..

Mina thékoppar kommer bli awsome !


Sen kom Samantha och Jarkko och hämtade oss..

Drack vin och käka middag där :) Sen va vi å hämta öl..

Satt och sjung och hade astrevligt ...

Sen kom Jarkko, Rasmus och Jesper in och förstörde våran tjejkväll..

Men va astrevligt iaf :)


Sov på deras soffa o sen kom Katerina på moorronen med sköna skor och solbriller till mig :) Så gick vi tillsammans hem ..


Legat hemma typ hela dagen o sett på film :)


Nu ska jag uttrycka mig om en sak som säkert kommer att avslöjas vid ett senare tillfälle ...


Jag har sån lust att stampa på din själ, i dina ögon lyser okänslighet och hat. För mig är du värdelös, obetydande. Men du kan verkligen inte lämna mig ifred.. Du har minst 2 olika meningar om en sak. Jag vill spotta dig i ansiktet, krossa dina perfekta tänder, skära upp dig från topp till tå...

Men ja ...


 


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards