nonneees

Direktlänk till inlägg 22 november 2010

taste of chaos !

Av Ellinore Schelin - 22 november 2010 01:21

Haft en helt awsome helg i Norge !

Först drog vi till Amalie i Fredrikstad, sov där från torsdag till fredag :)

Sen på fredagen så drog vi till Amalies skola och kollade lite, såg ut som en mysig skola :P x)  Sen tog vi tåget till Oslo och mötte Freddy och Pernille :)


Käkade på Peppes pizza x) 

Sen gick vi till ... OSLO SPEKTRUM :D

Stog i kö där ett tag innan vi kom in ! Blev "visiterade" också :P

Synd bara att när vi kom in så hade Halestorm nästan spelat färdigt, hörde typ bara 2-3 låtar med dom :/


  


Men dom är grymma :D


Sen var det Buckcherry's tur att beträda scenen, dom är dock inte så himla bra. Men dom är iallafall bättre live, skulle man ju kunna säga. Enda låten jag hört med dom som enligt mig är bra är "crazy bitch"..


  


Sen var det även Papa Roach's tur :) Älskarälskarälskar honom :D <3


    


Och sen, dags för världens bästa band och kanske VÄRLDENS snyggaste grabbar, att beträda scenen, ta Oslo med storm. Låta befolkningen njuta, mer än någonsin! kan ni gissa vilka ? 


  

Helt korrekt, DISTUUUUUUUURBED !!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


    


Lycklig tjej har aldrig varit lyckligare :D

Aldrig haft en bättre helg :D:D:D:D


Skriver mer om helgen imorrn eller nått :D


Uppdatering ! 

Efter konsären drog vi hem till Freddy.

Satt och kolla på tv o så där innan vi la oss för at sova..

Vaknade vid kanske 11, extremt skönt var det att få sova ut :)

Käkade frukost och sånt innan vi drog till Lone.


Slängde av packningen hos henne och så träffade vi Rossi och Pjusken (eller hur han stavas). Sen drog vi ner till Lones jobb o så satt vi där :) Trevligt! 


Så fick vi öl och mat och läsk o sånt :D

Sen drog vi hem till Lone igen :)


Satt och kolla på tv o sånt och sen gick vi och la oss, i gästrummet i den lääääskiga källaren ! Sen käka vi frukost och sen bar det av in till Oslo för att ta tåget hem igen :/


Tråkig tågresa, för ovanlighetens skull.


Leo va snäll och hämtade oss i Lessebo också :)


Palla mer nu ! 

Eller jo en sak till, jag rakade av mig håret ! 


  


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards