nonneees

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Ellinore Schelin - 17 november 2010 18:41

Jag är så jävla less på patetiska människor! Jag vill skrika åt dom! GAAH jag ORKAR INTE höra ert jävla gnäll !!!! Det enda ni pratar om är er själva, eller skit om andra! Ni klagar på att era vänner är backstabbers, o herreguuud ! Och så är ni det själva !!!!! JAG HATAR ER ! 


NI ÄR DUMMA I HUVVET ! 


Ni vet att ni bor där alla snackar skit osv, VARFÖR delar ni saker med folk ni inte litar på, om ni nu vill "hålla det hemligt! ?! Det är ju för fan, i grund och botten NI SJÄLVA som startar skitsnacket ! ! ! ! ! ! 


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAH

Av Ellinore Schelin - 17 november 2010 18:10

Hejsan ! 

Nu är det ju såhär då, att imorrn klockan 12.42 går tåget mot Fredrikstad! Drar till Amalie :D Med Katerina :D:D Goooosigt <3

Kommer dock att sitta i Gbg i 2 timmar, så ska passa på att träffa martin också ::)


På fredag drar vi tre till Oslo :D För att se Halestorm, papa roach och DISTUUURBEEEEEEEEEEEEEEEEED ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

SÅ JÄVLA AWSOME !!!!!! 

Kommer nog att snagga av mig håret innan konsären också x) hihi


Imorrn är det friproduktion också :) MER FAAAT :D


i December är det öppet hus på skolan .. O plus att vi ska på boda borg :D:D 


21 får vi jullov, kanske pappa hämtar mig.. Kanske emelie och sofia är med och ser hur jag bor osv x) hoppas, då kommer det bli en bra resa upp :D

Ingen aning om pappa är hemma på julafton heller, kanske måste vara med mamma hos syrran, men det är helt okej ..


Nu är jag fett hungrig, så jag ska upp till grannarna och se vad vi ska äta :P


  


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards