nonneees

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Funderar

Av Ellinore Schelin - 13 november 2010 10:25

Kanske ska göra en älva på armen ? Se om dom har någon tid inne på house of pain ? Hoppas på det, men när ska jag ha tid att åka dit då ? Fullt upp i skolan nu ju ... Kanske får ta det efter jul .. Men jag vill NU ! Jag vill sticka nålar i mig !!! JAG VILL HA FÄRG I HUDEN GAAAH ! 


Jag har fan inga pengar heller :(

Och på torsdag drar jag och Katerina till Fredrikstad (eller hure stavas!) Fredag blir det Oslo! Och där jävlar ska vi STÅ inne på Oslo spektrum(stavning) under taste of chaos ! Det är Buckcherry, halestorm, papa roach och DISTURBEEEEEEED som står på scen !!!!! <3<3<3<3<3<3<3 Kommer bli en wonderbar upplevelse !!!!! :D:D


Sen kanske jag har kommit fram till att jag känner den förmodligen snyggaste killen genom tiderna, kanske även den snällaste och mest underbara !!! Helt sjukt att jag insåg det inatt :3 Han är iallafall bäst.. Men jag får inte träffa honom så ofta :( Shame on us !  Jag saknar dig mannen ! 



Jag har kommit fram till att jag suger på att göra vinglas, eftersom jag har försökt göra det hela jävla veckan! Inte gjort ett enda, men det kanske är för den där jävla fittfoten? Vad vet jag, det är det svåraste momentet jag upplevt under domma 1,5 åren i Kosta ! 


Sen kom jag att tänka på Buddah också ! JAG SAKNAR HAN !

Ted också, ska facerapa honom nu under julveckorna ! 


Är snart klar med ganesha vasen ! Kommer att bli FETT ! Överlycklig tjej ! :D

Kanske en eller 2 gravyr timmar kvar på den :D:D:D:D:D


Nä nu orkar jag inte mer ! 


  


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards