nonneees

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

en tisdag med shitzeeel !

Av Ellinore Schelin - 5 oktober 2010 23:56

Först blev det skola och prov i småföretagande, gick åt pipan med det provet.

Glömmer seriöst ALLT pga att jag känner mig stressad som FAN ! Jobbigt :(


Sen kom en gravör från bruket, asgrym är han :)

Fick sitta med han och lära oss gravera på riktigt :)

Hoppas det går bra, med alla tips och råd vi fick !


Sen fick vi nycklarna till lägenheten!!!!!!! ;D

Så det va bara att dra hem och packa det sista..

Så kom Jarkko och Samantha och hjälpte till.

Jarkko hade fixat släp o grejjer så han kunde köra :)


Hade lite mer saker än vad vi trodde..


Tackar JESPER för hjälpen vi fick tjata oss till (bära in tvn), för att min rygg sa upp sig. Men det är ok, ska komma ihåg det !


Men nu är vi inflyttade iaf, ser ut som ett bombnedslag.

Men det skiter vi lite i just nu -.-


Jarkko kom ner en sväng och tog en öl med oss, vilket vi har FÖRTJÄNAT idag.


Nu ska jag nog sova, skola imorrn !

Hemresan närmar sig med stora kliv :D

På torsdag kommer MAMI <<3<3 Och kanske Matilda :D <3<3


 


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards