nonneees

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2010

En helg.

Av Ellinore Schelin - 3 oktober 2010 21:19

Lördagen spenderades mestadels hemma, iallafall tills Samantha och Jarkko kom och hämtade oss. Då drog vi till dom. Satt och surrade lite, packade in ölen i kylskåpet. Tog oss varsin öl och satte oss i tv-rummet.

   

   


Där körde vi igång kvällen med en skvätt kareoke och massa skratt och öl :)

Men Samantha och Jarkko var så trötta att det blev tidig hemång.

Stannade på utsidan av glasbaren en sväng för att vi glömt tändaren hos Saamh.

Så Ida fick komma ut med en tändare.


Kom hem, kissade av Ronny.

Slog igång filmen "Tekken", men han inte se klart hela filmen innan folk började ringa och tyckte att vi skulle komma till pizzan, som va stängd och folket var egentligen inte ens där. Men tillslut fick vi veta vart dom var, så vi drog dit.


Väl där så satt dom flesta bara och tittade på varandra och lekte med kattungen, och självklart drack alla öl. Jag och tommy gick ner i källaren en sväng för att leta efter tattuerinsmaskinen, som vi inte hittade :(


     


Sen vid ca 5 imorse var det dags att dra hem, för då blev grabbarna trötta!

Jävla PARTY POOPERS !


Och eftersom att Tommy flyttar till Danmark inatt så fick jag ett litet minne av honom, för han va rädd att jag skulle glömma honom. Vilket inte kommer att vara den lättaste människan att glömma :)

 

Så alltså kommer denna att pryda vårat kylskåp i nya lägenheten.


Vaknade ca 12.30 imorse. Väckte Katerina vid halv 2 eftersom det va dags att tvätta vid 2 ! Sen börjades det skrivas uppsats om nazism. Som tog vad som känns som flera dagar att bli klar med. Men nu är det iaf färdigt.


Imorrn ska nazism uppsatsen lämnas in, och vi hoppas på ett bra betyg på den!

Det blir också ett prov i svenska, som vi ska se om vi kan få göra när vi kommer hem från praktiken istället, då vi har haft ont om tid att öva in svenskan i huvudet. Med packning osv. Får flytta in i nya lägenheten imorrn också. Men jag tror att vi inte kommer hinna träffa personen som har nyckeln förrns på tisdag.


På torsdag kommer mammi :D Och på fredag drar vi till Sundsvall :)

Nu ska jag till tvättstugan, och sen blir det sova tror jag :)


 


Have a najs life, fucktards !

KÄRLEK till ALLA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellinore Schelin - 28 januari 2011 16:23

adressen till den är   www.nonneees.blogg.se   :)   ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 22:30

Att jag ens litade på er, fyfaaaaaaaaaaaaan säger jag bara.. ! Hoppas ni ser sanningen, en vacker dag ... DAMN, vilken ilska som kom. FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASS !!!!! ...

Av Ellinore Schelin - 27 januari 2011 00:08

                                 Fett nöjd. Väl spenderade pengar !     ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 21:47

HAHAHHA xD Tyckte detta mailet jag fick på K6 va rätt underhållande...   Hellman M21   Datum: 2011-01-03 16:37Ämne: Hej!Jag har inget att säga förutom att namnet Klöshora är högt opassande och du börbli reglerad som konsekvens. ...

Av Ellinore Schelin - 26 januari 2011 12:14

Kommer förmodligen ha iaf, några dagars blogguppehåll.   Har massor av problem med mig själv, och skolan o lite andra saker just nu. ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards